Straight egde punkrock. Welke bands?

Ik denk dat ik maar straight egde punkrocker wordt.
Naar welke band s kan ik dan het beste luisteren?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Straight_edge

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Kimath
12 jaar geleden
Wat maak het nu uit? Luister gewoon wat je wilt, niet wat iemand je oplegt.

Het beste antwoord

Er zijn zoveel punk bands die al 'straight edge' zijn, zoals NOFX bijvoorbeeld. Maar je begrijpt toch wel dat je niet gelijk van persoon verandert, als je naar een bepaalde soort muziek luistert? Je moet zo'n persoon zelf zijn, als je het wilt zijn of worden, is dat gewoon hypocriet. Je moet er zelf achter staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

1. Dat heeft vrij weinig met bands te maken, je ben niet opeens punk als je naar een bepaalde band luistert.
2. Straight Edge houdt ook in dat je geen alcohol of drugs gebruikt.