Ik ben wanhopig op zoek naar de liedjes over Roodkapje van Martine Bijl. Stonden op een plaatje daterend van 1968 ... Iemand enig idee aub ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op deze site is hij te koop. Staat dan op een verzamel cd http://www.fonos.nl/winkel/product/diverse-uitvoerenden-de-allerbeste-van-walt-disney-deel-1

Het beste antwoord

Om zo iets van vrij lang geleden (nog) terug te vinden zou ik toch eens gaan uitzoeken of er geen fora is te vinden. Gezien het feit,dat er regelmatig platen,cd beurzen worden georganiseerd zou dát ook 'n optie kunnen zijn. Ik heb pas nog een hele oude LP ( in FLAC-formaat) te pakken gekregen via het perfecte download programma Spotnet.
Toen ik op Martine Bijl zocht ..werd er één te downloaden LP getoond uit 1971 -"Met de vriendelijke groeten Martine Bijl" als titel.
Als iemand iets post,wordt er altijd een naam bij genoemd. Misschien het overwegen waard,om zo iemand een verzoekje te vragen en het voor U daar neer te willen zetten. Dit soort verzoekjes zie ik regelmatig terug zoals oud materiaal van The Beatles o.a.

http://downloadvinden.nl/spotnet.html

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Misschien is dit wat je zoekt.

http://www.minigroove.nl/martinebijl2.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi,
Dit is het inderdaad, bedankt :-) Maar dit plaatje is niet te koop en de persoon kan er pas een mp3 van maken indien het dateert van voor 1960, wat niet het geval is ... :-(
misschien kun je via www.fonos.nl verder komen