Welke muziekstijl komt overeen met Milc inc?

Ik hou van Milc Inc, de groep met Regi Pinxten. Dat is een muziekstijl waar alles een beetje inzit, vooral die beats vind ik goed. Ook gemixte muziek met beats vind ik mooi. Een beetje hevige muziek dus maar niet te hevig.

Welke muziekstijl-voorkeur heb ik dan? Enkel dance? De Beatles daar hou ik absoluut niet van, ik hou van liedje met beats in zoals Milc Inc. Wat is dan mijn muziekvoorkeur? Progressive ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Het beste antwoord

eurodance .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dance/trance is denk ik waar je het in moet zoeken als je het over Milc inc hebt. Ook de early hardcore komt hierbij aardig in de buurt (paul elstak, rainbow etc. en charlie lownoise en mental theo)
Iedereen heeft zo zijn eigen voorkeur, en er zijn genoeg mensen die maar van 1 stijl muziek houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sylver
lasgo
komt het meest overeen.

Toegevoegd na 1 minuut:
als je dit leuk vind dat heb je dance als stijl

Toegevoegd na 2 minuten:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dance