Wie weet een goede site voor saxofoon bladmuziek

Ik speel nu zo'n 1a2 jaar saxofoon maar leer erg snel. Ik zou graag wat bekendere liedjes willen spelen, maar ik kan geen site's vinden voor goede saxofoon bladmuziek

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Site's weet ik niet maar ik raad je aan om een boekje te kopen dat 'the real book' heet. Heel veel nummers (en is te krijgen in Bb) sax is toch een Bb instrument