Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Een vraag over muziek

Ik heb over een paar weken een optreden en ik dacht aan bijvoorbeeld dansen. Nu wou ik verschillende muziek stijlen dansen en daarom heb je verschillende muziek nodig. Hoe kan je muziek achter elkaar draaien? Zoals eerst balletmuziek en daarna komt er opeens hiphop. Bij welk programma kan ik dat doen???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
655

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ik maak altijd zulke dingen met Vegas Pro 10. Heel handig! Je kan hier een gratis trial downloaden:
http://www.sonycreativesoftware.com/download/trials/vegaspro
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer eens audacity ?
is wel een beetje technisch maar er is vast iemand ie je wat op weg kan helpen ?
let er even op de je de mp3 lame decoder download
ander werkt ie met wave files en die zijn erg groot

succes

Toegevoegd na 50 seconden:
is freeware gratis en compleet werkzaam
(Lees meer...)
12 jaar geleden
wat dacht je van virtual dj en dan op automix zetten?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wil je een playlist maken dus dat de computer de liedjes helemaal afspeelt of wil je een progamma waarop iemand de liedjes handmatig live mixt achter elkaar als een dj.

die 2e optie kan je ook gewoon afspelen. maar dat is wat completer want dan kan je de liedjes ook nog remixen. Ik zou de liedjes aan elkaar plakken met audacity en dan in virtual dj afspelen. Maar let op! Van virtual dj moet je de GRATIS VERSIE DOWNLOADEN NIET DE PRO VERSIE. DE GRATIS VERSIE heet de home versie

Om een playlist te maken zou ik audacity nemen.

Om een beetje te mixen of een completer progamma zou ik virtual dj of traktor nemen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding