Je trapt precies in het effect wat ze met de plaat wilde bereiken :-)

Het intro omvat hetzelfde theme als de rest van het nummer, alleen dan uitgevoerd met klassieke instrumenten. Al luisterend vermoede ik al zoiets, maar ik vond een uitvoering waarin het goed terug te horen is (zie onderstaande link).

In het filmpje hoor je eerst de tune zoals je deze al kon, vervolgens is ook de rest van het het nummer van Kanye West omgezet naar klassieke instrumenten. Okee, het is niet de beste uitvoering, maar je hoort de melodie van het eerste gedeelte wel steeds terugkomen!

http://www.prefixmag.com/media/the-portland-cello-project/all-of-the-lights-kanye-west-cover-video/48705/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het is geen klassieke muziek. Het klassiek klinkende stukje is geschreven voor dit nummer.
escape
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeker weten?
escape
13 jaar geleden
Yep. Ze hebben het nog wel geprobeerd 'klassiek' uit te voeren, maar dat lijkt ook niet erg op 'klassiek'. Het is gewoon geen klassieke muziek, sorry! :)
http://www.youtube.com/watch?v=GYWCTlBUGZo
Volgens mij is er een stuk klassiek klinkende muziek van André Rieu in dit nummer verwerkt:

Kanye West toch maar Twitter!, hij bekent: Ik ben gek op…. Andre Rieu!

Kanye West sprak zich altijd fel uit tegen Twitter maakte afgelopen toch een account aan en nu wordt hij door 300.000 twitteraars gevolgd.
Je vind Kanye West op twitter.com/kanyewest/.

De keuze om toch actief te worden op twitter komt waarschijnlijk door de release van zijn nieuwe album.

Kanye West laat verder weten dat hij aan het weg droomt op de klassieke muziek van …..André Rieu.

http://www.pp2g.com/news/13024/Sex_tape_van_Eva_Mendez_op_internet!_PP2G_gossip_woensdag!

Groet:Zoekertje