Sef - de leven, timbaland - way I are

Het nieuwe liedje van sef heet 'de leven'. Waarom zegt hij hele tijd de terwi het het leven is. Ik weet dat hij het bewust zegt maar WAAROM?? En het liedje van timbaland heet way I are, maar die zin klopt toch ook niet?? Why

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Beide zijn voorbeelden van artistiek schrijven, of dichterlijke vrijheid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is straattaal. Helaas wordt het steeds gewoner er zijn veel jongeren zich niet eens meer bewust.
Dit nog eens gemixt met sms taal ( zo kort mogelijk, me ipv mijn, egt ipv echt, etc) maakt dat de taal verloederd. (vind ik).
En t lijkt erg dom. (vind ik ook)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En ik vind dat ook!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik niet ;) ;) ;) + je as k da kon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha. Da juli da ok vinden maak me egt blij en me zus is nu bij die meisje die haar holland leerd maar zei zeg dat is stom. Weet je. Egt man, jonguh.