Is www.akkoord.be een goeie website om gitaar te leren spelen?

Iedereen mag antwoorden maar ervaringsdeskundigen van die site weten het allicht het best.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben je de maker van die website of zo?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, wees gerust, Guidance, ik adverteer niet bedoeld ;-) Ik wil aan de hand van die site echter leren gitaar spelen en wil eens horen bij andere mensen of dat daar een goede site voor is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pfff :) gelukkig.

Antwoorden (2)

Helaas is de site voor een beginnend Gitarist niet overzichtelijk en is ook de opbouw (Begin cursus om vervolgens op een onoverzichtelijke pagina te komen waar het nog zoeken wordt naar de informatie) niet goed.

Er zijn betere sites voor het leren van gitaar akkoorden, maar voor het alleen leren van akkoorden kun je ook met een boek uit de voeten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar heb je die gitaar gekocht of heb je hem niet gekocht? Ik zou naar de winkel gaan en vragen aan de man die hem heeft verkocht of hij misschien een paar sites kent waar je goed gitaar kan spelen. Mensen die meestal instrumenten verkopen zijn heel erg goed in spelen van die instrumenten. Dus je kan het ook aan hem/haar vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een akoestische gitaar die mijn moeder nog ooit gekocht heeft.