Zijn er bij het optreden van Queens of the stoneage morgen in de oosterpoort zit of sta plaatsen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

De zaal van Oosterpoort heeft zowel zit- als staanplaatsen. Het lijkt me dus zeer waarschijnlijk dat je morgen kunt zitten. Mits er nog een vrije stoel is natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is juist de vraag of het een concert is waarbij je zit of staat. Jouw antwoord laat dit ook wat in het midden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor, het is een goed antwoord. Er wordt gevraagd of er zit of sta plaatsen zijn, en daarop wordt antwoord gegeven. Maar natuurlijk wil je vooraan staan bij Queens of the Stoneage