Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand een programma om specifiek nederlandstalige muziek (ook de oude nummers) te downloaden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
5.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

Limewire heeft alles, ik heb er goede ervaringen mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer het eens via de site www.radionl.fm...

Daar staat een link waar je erg veel Nederlandstalige muziek kunt downloaden. Is alleen niet gratis...

En met limewire kom je ook al een heel eind. Maar daar ben je afhankelijk van wat er op dat moment word aangeboden...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met Limewire wordt bijna alles aangeboden...
Zoek op google naar de muziek die je zoekt met daar achter het woordje 'torrent'. Met behulp van een programma zoals uTorrent kun je het binnenhalen.

Disclaimer: Het is alleen bedoeld voor backups, hè ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een programma op je PC hebt waarmee je audio kunt opnemen dan is deze link uitstekend geschikt om oude Nederlandse muziek op de harde schijf op te slaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Limewire

Daar kun je van alles mee downloaden ook Nederlandse nummers.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wees voorzichtig met Limewire, ik heb vaak ongewenst virussen meegekregen waardoor ik mijn computer moest herinstalleren. Lastig als je niet regelmatig een back-up maakt en een ramp als je geen Moeder-dvd/cd hebt gemaakt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Via thepiratebay.org kun je muziek zoeken. Er zit ook een zoekding op waarmee je alleen op nederlands(talige) muziek of nederlandse artiesten kunt zoeken. Via uTorrent kun je de muziek gewoon binnenhalen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Downloaden is zelfs niet eens nodig.Je kan geluids streams zoals van radio5 hits van toen met een software mp3 recorder zo opnemen.het is wel anders dan downloaden maar je krijgt het als mp3 bestand toch maar mooi te pakken.Google eens naar mp3 cut mpesh

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik gebruik het al een jaar of3 krijg geen virussen binnen en heb toch alles te pakken gekregen wat ik wilde.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding