Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben opzoek naar een nederlands (parodie) versie van het liedje j' taime moi non plus.

De nederlandse versie gaat over jam. "ik hou zo van jam (o.i.d), ik eet het zelfs onder mij paraplu'.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dit is wel een hele lastige vraag. Ik heb een site voor je gevonden waarop nummers staan waar een parodie op is gemaakt van buitenlandse liedjes, zo ook van het liedje je t'aime moi non plus.
Er staat alleen één vermeld van ome Henk.
Ik weet niet of je die bedoeld.
En kan het ook zijn dat het een verzonnen versie is, die niet uitgebracht is op cd?

Ik kan mij herinneren dat wij vroeger een parodie "verzonnen" hadden op het nummer "oh Waterlooplein" (oorspronkelijk Champs Elysees), maar dit was dan ook een tekst die niet terug te vinden is, omdat hij zo niet uitgebracht was op een grammofoonplaat/cd.

Toegevoegd na 22 minuten:
Nog een link erbij van artiesten die het nummer ook uitgebracht hebben, misschien zie hij daar tussen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding