Ik ben opzoek naar een nederlands (parodie) versie van het liedje j' taime moi non plus.

De nederlandse versie gaat over jam. "ik hou zo van jam (o.i.d), ik eet het zelfs onder mij paraplu'.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
2K

Antwoorden (1)

Dit is wel een hele lastige vraag. Ik heb een site voor je gevonden waarop nummers staan waar een parodie op is gemaakt van buitenlandse liedjes, zo ook van het liedje je t'aime moi non plus.
Er staat alleen één vermeld van ome Henk.
Ik weet niet of je die bedoeld.
En kan het ook zijn dat het een verzonnen versie is, die niet uitgebracht is op cd?

Ik kan mij herinneren dat wij vroeger een parodie "verzonnen" hadden op het nummer "oh Waterlooplein" (oorspronkelijk Champs Elysees), maar dit was dan ook een tekst die niet terug te vinden is, omdat hij zo niet uitgebracht was op een grammofoonplaat/cd.

Toegevoegd na 22 minuten:
Nog een link erbij van artiesten die het nummer ook uitgebracht hebben, misschien zie hij daar tussen.