ben op zoek naar een zeer vette schijf die start met tromgeroffel,is zeer recent.weet iemand waarover ik het heb?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.3K
Cryofiel
13 jaar geleden
Een bamischijf is vaak zeer vet, maar begint meestal niet met tromgeroffel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha! Hoe kom je erop :-P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je er eentje heb met veel ijs eromheen en dan in de frituur gooit, begint ie vaak wel met tromgeroffel ;)

Antwoorden (4)

Foxy lady van Alain Clark (ik weet niet als ik het goed schrijf ) dit liedje begint met 2x een roffel die later in het liedje weer terug komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Anouk - Down and dirty, begint ook met trommels
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
't zou zomaar pon de floor van major lazer kunnen zijn, dat is het eerste waar ik aan dacht. Wat voor soort genre is het?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
A Silent Express - Will I be around