Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar kan ik een klein gitaartje kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Madurodam?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo'n prulletje voor op de tv of één waar je echt op kan spelen?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ik kom net terug van de kijkshop en daar hebben ze er meestal wel een.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Intertoys/Bart Smit/Toys XL
Hahahahahah
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Speelgoed winkel, muziekwinkel. Als het voor eenmalig gebruik is, kun je er ook zelf een maken, als je wilt, heb ik wel boek met daarin uitleg hoe je dat kunt maken, kan ik wel inscannen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je een ukelele? Dat is zo'n Hawaiiaans instrument met 4 snaren, een instrument dat vanwege het uiterlijk en de relatief lage prijs vaak als speelgoed wordt gezien. Als je een echte kleine gitaar bedoelt, bijvoorbeeld voor een kind of een klein persoon, er zijn zogenaamde 3/4 (drie kwart) gitaren te koop in de meeste muziekwinkels!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een ukulele bedoelt, kan je die in ieder geval in iedere online shop kopen en eigenlijk ook in iedere middelgrote muziekwinkel. Een kleine gitaar, in de zin van kindergitaar, is ook te koop bij de meeste muziekwinkels.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De meest verkochte 3/4 gitaar is van Hohner, al voor een euro of tachtig te koop.

Toegevoegd na 18 minuten:
Bij een muziekhandel of zie bron.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Marktplaats
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ze wel eens bij Kijkshop gezien. Kindergitaartje, maar wel een die voor gitaarles voor kinderen gebruikt kan worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als het een werkende gitaar moet zijn google dan gewoon eens op "kindergitaar" en dan je woonplaats. komt het vanzelf bovendrijven
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.feedback.nl/shop/product/gitaar/playmate-by-dean-jtj/100005498/103723

staalsnarig, absoluut beter dan marskramer rotzooi.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding