ik zoek een nederlandstalig nummer waarin de text de dominee voorkomt,

ik heb dit de laatste dagen 2x gehoord, maar weet niet van wie het nummer is. het is niet van boudewijn de groot

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Bedoel je : bevlogen als vogels van de 3js ? stukje tekst : "De keizer, de hoer en de wijzende dominees wees wat je wezen wil"

http://www.musicfrom.nl/songteksten/arean,_jenny/dominee,_nee_daar_doen_wij_niet_aan_mee.html Deze?

Amazing Stroopwafels - Geen Geluid Amazing Stroopwafels - Zwart Nazareth Amstel Cabaret - Dikke Dinges Andre Van Duin - Het Voetbalstadion Bolle Jan - Zierikzeese Marie Brammetje - Oude Dame Cabaret De Inktvis - Het Comite Van Aanbeveling Cabaret Pepijn - Alle Dijken Zijn Gedicht Cabaret Pepijn - Rosemaria Cocktail Trio - Catootje De Baanbrekers - Tuf-u-suf, Tuur-u-luurs, Reis-u-grijs De berini's - Reizen Over De Wereld De Kleintjes Pils Band - Kermis Vieren Eric Brey - Doekjes Voor Het Bloeden Eric Brey - Mevrouw Van Vliet Hetty Blok -Iedereen Is Wel Eens Bang Jenny Arean - Dominee, Nee Daar Doen Wij Niet Aan Mee Kinderen Voor Kinderen - Ha ha ha je vader Kinderen Voor Kinderen - papa doe niet zo idioot Martine Bijl - Zwartemannekensburen Normaal - Een Goed Verstaander Osdorp Posse - Moordenaars Paul Collins - De Dominee Stef Bos - Pepermunt Daimond - Iets nie san sjie Acid Jr. - Hightech Musical - De 3 musketiers Katholiek en hugenoot Footloose - Ik Geef Toe Footloose - volgens ma Adele Bloemendaal - Dominee, Dominee

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100