naam lied?

hoe heet dat lied van tonight i'm not doing anything

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Volgens mij The Lazy Song - Bruno Mars
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Lazy Song - Bruno Mars?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Komop mensen, 1 keer googlen en je ziet het al..

http://www.google.nl/#q=+tonight+i%E2%80%99m+not+doing+anything&bih=949&biw=1680&fp=f2f2a0ef324210d4&hl=nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga jij maar lekker frituren ofzo. Als er al twee goede antwoorden staan gegeven en dan kom jij nog als spuitelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie "grap".
Nee, ik zeg alleen maar dat deze hele vraag niet gesteld hoefde te worden. Als de zin 1 keer intypt op Google heb je zelf het antwoord al.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben het met frituurvet eens, er worden hier te veel 'simpele' vragen gesteld. Kijk dus voortaan eerst even op Google of Wikipedia.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb ik al gedaan fus zeur niet zo ik kijk eerst echt wel op internet hoor wees maar niet bang!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blijkbaar niet, want zoals ik al zei had je hem dan gelijk gevonden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als ik zeg dat ik dat heb gedaan heb ik dat toch gedaan doe niet zo brutaal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, dat betekent dat je zeer incompetent bent in het vinden van informatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke dat betekend dat je zeer competent ben in het laatste woord hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En de drie minnen zijn voor??