Hoe oud is adele ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wikipedia doet wonderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Al ziet ze er ouder uit dan ze is. Toen ik haar foto voor het eerst zag, dacht ik dat ze 40-60 jaar was en met botox haar gezicht 'jong' heeft gemaakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De volgende keer misschien handig om er bij te zetten dat het om de populaire zangeres gaat, omdat niet iedereen dat door heeft :)

Antwoorden (4)

22 jaar oud, bijna 23.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bron?
Adele is 22 jaar en is jarig op 5 mei.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Adèle die ik ken word 64 jaar op 7 augustus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik begrijp de minnen niet, er staat toch niet om welke adele t gaat!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha, een + van mij. zolang er niet bij staat om welke Adele het gaat, is dit een goed antwoord :)
Adèle Bloemendaal, geboren als Adèle Maria Hameetman, (Amsterdam, 11 januari 1933) - 88

Adele Goldberg (Cleveland (Ohio), 22 juli 1945) is een Amerikaanse informaticus. - 65

Adele Laurie Blue Adkins (Londen, 5 mei 1988) - 22 (wordt 23 dit jaar)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En de 1e,die ik persoonlijk beter vind, geef je 10 jaar te veel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha oepsieeeeee :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maarre wel een plusje!