Weet iemand een zangeres die ongeveer dezelfde muziek als Enya maakt?

Ik heb het nodig voor een film die ik maak, maar ik kan niks oeds vinden.

zie op youtube:
Enya-listen to the rain
Enya-may it be

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
6.7K

Antwoorden (4)

lorreena mckennitt
Naar mijn mening beter dan Enya
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Enya komt oorspronkelijk uit de Ierse band Clannad. Zij maakten iets minder new-age achtige Ierse muziek, maar als je Enya mooi vindt, is de kans groot dat je Clannad ook wel kunt waarderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sarah McLachlan, solo of met Delerium.
Amadea
13 jaar geleden
kijk op de website van last.fm daar kan je op genre of artiest zoeken en kijken wat er op lijkt :) heb al veel goede dingen gevonden daar