Wat is een goed muziekje voor bij een slowmotion?

En dan bedoel ik zo'n heel dramatisch muziekje, zoals je wel eens in een film ziet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
4.4K

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit liedje maakt alles echt zoveel beter dan dat het eigenlijk is xD dit lied is echt baas!

Andere antwoorden (8)

Requiem for a dream
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Porcelain - moby, kan goed passen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Air heeft zeer geschikte nummers. Ik ken alleen "Moon Safari". Vaak hoor je Sexy Boy of Kelly watch the stars tijdens tv programmas. Denk ook eens aan wat platen van Miles Davis (ascenseur pour l'echafaud bijv.). De muziek van Ligeti, zoals gebruikt in Eyes wide shut van Kubrick is ook bloedstollend, dus voor sommige slo-mo's misschien ook bruikbaar. In de films an Kubrick zit altijd wel een erg interessante soundtrack. Ook van Basic Instinct kan ik me een spannende en goede soundtrack herinneren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou zeggen Enya met watermark, instrumentaal en enigszins dramatisch.

Toegevoegd na 4 minuten:
Verder ook nog van Enya, the river sings, en on your shore.
Klinkt wel lekker als muziekje bij een slow motion.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je vroeg dramatisch... here it is...
Bach: Toccata and fugue in D-minor...

Toegevoegd na 2 minuten:
Iets minder dramatisch en wat rustiger...
Ludwig von beethoven : Moonlight sonata

http://www.youtube.com/watch?v=vQVeaIHWWck&feature=related

Toegevoegd na 3 minuten:
(De link hierboven is naar Beethoven)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Coldplay - Trouble
Oasis - Champagne Supernova
Misschien iets van The Fray?

Probeer het thema van je scene te omschrijven (liefde, afscheid, sterfte)

Succes!