hoelang moet je gitaarles hebben (1 keer in de week) voordat je liedjes zelf kunt achterhalen en spelen?

en dan bdl ik welke snaren je moet spelen en bij welke kolom je je vingers moet zetten.

Toegevoegd na 8 minuten:
ik oefen 5x in de week ongerveer een half uur en mijn leraar zegt dat ik het sneller onder de knie heb dan andere, maar het gaat mij eigenlijk meer om het gemiddelde.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
2.1K

Antwoorden (5)

Dat ligt eraan hoeveel talent je hebt, hoe goed je leraar is, en wat voor methode die gebruikt.

Toegevoegd na 30 seconden:
O ja, en hoeveel en hoe lang je oefent natuurlijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is per persoon anders, net zoals alle dingen die aangeleerd worden, de een leert sneller dan de ander.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou dat ligt er weer aan hoe snel je je gitaar lessen onder de knie hebt, de ene heeft er meer moeite mee als de ander. en je moet (hoeft niet perse) noten leren lezen om meerdere liedjes te kunnen spelen. of je kan natuurlijk ook gewoon blijven oefenen..
ik speel keyboard, ik volg geen lessen of kan geen noten lezen, maar ik kan wel een paar liedjes spelen, en dat kan ik door gewoon te blijven oefenen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb mezelf gitaar leren spekrn via internet, na 2 week intensief oefenen kon ik 2 liedjes spelen met een paar akkoorden. Wat ik zelf een nuttige site vond was www.ultimate-guitar.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heeft met je aanleg te maken.
Valt het kwartje of niet?
Dat is met alles zo, wiskunde, rekenen, financien, koken, wetgeving...
Sommige dingen pik je eerder en sneller op dan andere.