Wie weet er een rock/stoer zangduet?

Ik ben opzoek naar een stoer/lekker ruig niet te zoet duet.
Het liefst ook nog gezongen door 2 vrouwen.

Wie kan mij helpen aan een paar leuke nummers?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.6K

Antwoorden (12)

Paradise by the dashboard light- Meatloaf en Ellen Foley
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Candy - Iggy Pop & Kate Pierson
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
= man en vrouw
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En "het liefst gezongen door twee vrouwen" betekent dat het geen vereiste is.
The veronica's
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+44 - Make you smile

Is een leuke waar ik zo even snel op kom, is alleen wel een lied tussen een jongen & meisje

http://www.youtube.com/watch?v=fOXbogK-Ujk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het lekker vaag wil, zijn the fagget fairys heel goed. Als het ook met een jongen mag zijn, zijn the crystal castles een goed voorbeeld. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet met twee vrouwen maar wel geweldig is System of a Down, die twee stemmen vullen elkaar perfect aan.

Vooral op de laatste twee albums Hypnotize en Mezmerize
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ook daarvoor wel, lang leve steal this album http://www.youtube.com/watch?v=KeLGwrlUMTM http://www.youtube.com/watch?v=CSvFpBOe8eY (2:50) http://www.youtube.com/watch?v=702ww9iqeeQ
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ofcourse. Maar bij Hypnotize en Mezmerize zingen ze het meeste samen en zijn de vocals meer verdeeld
If i Close my eyes forever: orgineel van Lita Ford en Ozzy Osbourne. Everytime it Rains van Primal Fear ( die schopt echt kont! )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lita!
:)
Heart is nog steeds "one of my favorites-everrrrrr" vandaar,dat ik blij verrast was toen een jaartje of 3 geleden deze dames hun live act lieten horen ( American Idols)
Mogelijk is het niet helemaal,wat U zoekt ..toch blijft het genieten !

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heart - Battle Of Evermore

zeppelin coveren is een discipline op zich, vrij stoer als je dat goed kan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet helemaal natuurlijk, ik zag je antwoord staan en dacht... led zeppelin
In geen specifieke volgorde:

Labelle - Lady Marmalade
Christina Aguilera, Lil' Kim, Mya, Pink - Lady Marmalade (goed iets meer dan 2 maar toch...)

Tatu - All the things she said

Nena en Kim Wilde - Anyplace anytime anywhere

Bangles - Walk like an Egyptian

The Triplets - You Don't Have To Go Home Tonight (Marco Borsato heeft hier een cover op gemaakt)

Ace of Base - Cruel Summer

Bananarama - Venus

Pointer Sisters - Jump (for my love)
Girls Aloud - Jump (for my love)

ABBA - Gimme! Gimme! Gimme! (A Man After Midnight)

Elizabeth Gillies en Ariana Grande - Give It Up

Christina Aguilera en Missy Elliott - Car Wash

Niet 100% vrouw maar toch dat de oorspronkelijke artiesten geen vrouwen zijn zou niet echt een probleem hoeven zijn:

Run DMC en Aerosmith - Walk this Way

Bryan Adams en Mel C - Baby when you're gone

Roxette - Joyride
Roxette - the Look

Queen en David Bowie - Under pressure (beide zangers zongen voor mannen vrij hoog en het nummer is heel geschikt voor vrouwen stemmen)

Alcazar - Crying at the Discotheque

Zach Braff en Donald Faison - Everything comes down to poo

Geen duetten (dat wil niet zeggen dat je het niet met z'n tweeën kan zingen) maar wel gezongen door vrouwen en niet 'zoet':

Republica - Ready to go
Republica - Drop dead gorgeous

Rogue traders - Watching you

Nelly Furtado - Maneater

Bangles - Hero takes a fall

Meredith Brooks - Bitch

No Doubt - Just a girl

Four Non Blondes - What's UP

Shocking Blue - Venus

Britney Spears - Womanizer

The Arrows - I love Rock 'n Roll (Covers oa door Joan Jett en Britney Spears)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is het beste antwoord. Nena & Kim Wilde - Anyplace, Anywhere, Anytime. en Roxette zijn vooral Stoer en Rock-Achtig.
probeer aly and aj eens. ff opzoeken op youtube ofzo