Wie weet er een rock/stoer zangduet?

Ik ben opzoek naar een stoer/lekker ruig niet te zoet duet.
Het liefst ook nog gezongen door 2 vrouwen.

Wie kan mij helpen aan een paar leuke nummers?

Weet jij het antwoord?

/2500

Paradise by the dashboard light- Meatloaf en Ellen Foley

Madonna met Britney Spears.

Bronnen:
http://www.youtube.com/watch?v=MraTHpJAY-k

Candy - Iggy Pop & Kate Pierson

The veronica's

+44 - Make you smile Is een leuke waar ik zo even snel op kom, is alleen wel een lied tussen een jongen & meisje http://www.youtube.com/watch?v=fOXbogK-Ujk

Als je het lekker vaag wil, zijn the fagget fairys heel goed. Als het ook met een jongen mag zijn, zijn the crystal castles een goed voorbeeld. :)

Niet met twee vrouwen maar wel geweldig is System of a Down, die twee stemmen vullen elkaar perfect aan. Vooral op de laatste twee albums Hypnotize en Mezmerize

If i Close my eyes forever: orgineel van Lita Ford en Ozzy Osbourne. Everytime it Rains van Primal Fear ( die schopt echt kont! )

Heart is nog steeds "one of my favorites-everrrrrr" vandaar,dat ik blij verrast was toen een jaartje of 3 geleden deze dames hun live act lieten horen ( American Idols) Mogelijk is het niet helemaal,wat U zoekt ..toch blijft het genieten ! Groet:Zoekertje

Heart - Battle Of Evermore zeppelin coveren is een discipline op zich, vrij stoer als je dat goed kan.

Bronnen:
http://www.youtube.com/watch?v=na26mDoaBvc

In geen specifieke volgorde: Labelle - Lady Marmalade Christina Aguilera, Lil' Kim, Mya, Pink - Lady Marmalade (goed iets meer dan 2 maar toch...) Tatu - All the things she said Nena en Kim Wilde - Anyplace anytime anywhere Bangles - Walk like an Egyptian The Triplets - You Don't Have To Go Home Tonight (Marco Borsato heeft hier een cover op gemaakt) Ace of Base - Cruel Summer Bananarama - Venus Pointer Sisters - Jump (for my love) Girls Aloud - Jump (for my love) ABBA - Gimme! Gimme! Gimme! (A Man After Midnight) Elizabeth Gillies en Ariana Grande - Give It Up Christina Aguilera en Missy Elliott - Car Wash Niet 100% vrouw maar toch dat de oorspronkelijke artiesten geen vrouwen zijn zou niet echt een probleem hoeven zijn: Run DMC en Aerosmith - Walk this Way Bryan Adams en Mel C - Baby when you're gone Roxette - Joyride Roxette - the Look Queen en David Bowie - Under pressure (beide zangers zongen voor mannen vrij hoog en het nummer is heel geschikt voor vrouwen stemmen) Alcazar - Crying at the Discotheque Zach Braff en Donald Faison - Everything comes down to poo Geen duetten (dat wil niet zeggen dat je het niet met z'n tweeën kan zingen) maar wel gezongen door vrouwen en niet 'zoet': Republica - Ready to go Republica - Drop dead gorgeous Rogue traders - Watching you Nelly Furtado - Maneater Bangles - Hero takes a fall Meredith Brooks - Bitch No Doubt - Just a girl Four Non Blondes - What's UP Shocking Blue - Venus Britney Spears - Womanizer The Arrows - I love Rock 'n Roll (Covers oa door Joan Jett en Britney Spears)

probeer aly and aj eens. ff opzoeken op youtube ofzo

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100