Wie weet van wie het nummer stand by me (disco versie is) (met het robin s - show me love effect) tik op youtube in dave van well-stand by me

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Stand by me is van Bene King.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry, maar ik geloof dat het een local singer is die niet zo snel een album zal opnemen, je moet het hier mee doen of het originele, want van hem kan je het niet krijgen geloof ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gelukkig maar!