Waar en wanneer kan ik kaartjes voor Heidenfest 2011 kopen?

Sorry! Sommige hadden het al gelezen, 10 minuten geleden vroeg ik Paganfest. Ik bedoelde Heidenfest.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

15 April worden de tourdata bekend gemaakt. De tour zal van september t/m oktober lopen.
Ik zou als ik jou was je even hier bij aanmelden: http://www.onlineticketshop.nl/heidenfest-kaarten
Het ticketalarm voor Heidenfest. Zodra de verkoop start, krijg je er via de mail een melding van. :)