een vrolijk frans lied, gaat iets met; je parle francais ... le toute payi. en ook la lalalala. super vrolijk nr. enig idee?

ik hoor dit nummer wel eens op een geheime zender en vind 't zo'n vrolijk nummer maar ik kan hem gewoon niet vinden.

Toegevoegd na 22 minuten:
het is echt een vrolijk nummer met allerlij instrumenten .. en op het einde(weet niet hoe je het schrijft; le Toute payi). en het refrein word ook herhaald met Lalalala.. op een bepaald gedeelte. hier thuis dachten we aan iets van songfestivals?

en het is een vrouw die zingt;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
2.9K

Antwoorden (4)

Misschien bébé Lille probeer het eens op te zoeken,,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit is wel erg moeilijk hoor :P

is het deze?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je misschien: Linda de Suza - Une fille de tous les pays?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat het deze is van de poppys. Volumia heeft hem in het nederlands gedaan onder de titel: kies mij.