Wie weet de naam van dit nummer?

Ik heb ooit ergens een liedje gehoord en die vond ik zo mooi. Maar ik weet alleen nog maar ong. een stukje tekst
het is een rustig nummer en het word gezongen door een man. ik heb het voor het laatst gehoord zo'n 15 jaar geleden, volgens mij was het toen al een oud nummer. het stond toendertijd niet in de top 40 ofzo.

I have gotta be long gone
When the wind wil blows the street
From sea to sea, were i can get to be
I have gotta be, long gone

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Ik denk het nummer Long Gone van Guy.

http://www.youtube.com/watch?v=4FYyvom2OPE
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
WAUW dit is hem gewoon!
ik heb dit nummer zo vaak gezongen (althans dat kleine stukje) en niemand kende het!
Super Super bedankt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Graag gedaan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@c4th, Knap hoor om een lied te herkennen alleen aan een stukje tekst. Dikke +1

Andere antwoorden (1)

Het is denk ik Long gone van Chris Cornell