Is kurt (Nirvana) vandaag of gister overleden?

ik zie opeens overal op twitter rip kurt!!! staan is hij overleden????

Toegevoegd na 4 minuten:
Srry, ik ben egt dom.... nu snap ik het tnx (AA)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
Kimath
13 jaar geleden
ehm, dat is al zeer lang geleden gebeurt..

Het beste antwoord

Hij is op 5 april 1994 overleden (zelfmoord), en mensen typen dan op Twitter ''RIP Kurt'' als een eerbetoon en herdenking aan hem. En terecht!

Toegevoegd na 1 minuut:
''I'd rather be hated for who I am, than to be loved for who I am not''

Toegevoegd na 2 minuten:
met '' en terecht'' bedoel ik overigens dat mensen hem eren, dat is terecht;) dat hij overleden is niet.. ik wou dat hij er nu nog was!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja, 17 jaar geleden pas.

Toegevoegd na 59 seconden:
Al lijkt het als de dag van gisteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
RiP. Een van de beste zangers ooit op aarde.
Het is vandaag, 5 april, precies 17 jaar geleden dat Kurt Cobain zelf een einde aan zijn leven maakte.
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bron ?
Amadea
13 jaar geleden
Dezelfde als die jij blijkbaar gebruikt hebt: mijn geheugen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan je anders maar weinig op niet-gedocumenteerde antwoorden betrappen.
Hij werd op 4 april als vermist opgegeven wellicht vandaar de verwarring met 4 april. op 8 april werd hij thuis dood gevonden. waarna werd vastgesteld dat kurt op 5 april is overleden.

"Op 8 april 1994 werd het lichaam van Cobain ontdekt in zijn tuinhuis in Seattle door een elektricien die bezig was een beveiligingssysteem te installeren. Volgens hem leek het in eerste instantie of Cobain lag te slapen; afgezien van een kleine hoeveelheid bloed rond zijn hoofd was zijn lichaam niet zichtbaar geschonden. Het hagelgeweer zat tussen zijn handen geklemd en er werd een zelfmoordbrief aangetroffen. De patholoog-anatoom stelde later vast dat Cobain drie dagen eerder, op 5 april 1994, was overleden. Het autopsierapport concludeerde dat Cobains dood het gevolg was van een "zelf-toegediende geweerwond aan het hoofd"."

http://nl.wikipedia.org/wiki/Kurt_Cobain
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja,17 jaar geleden heeft hij zich zelf een kogel door het hoofd geschoten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In een hagelgeweer kunnen geen kogels hoor.