Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Reggaeton muziek

Wat zijn hiervoor leuke nummers, artiesten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Daddy yankee
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bestaan helaas niet..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bob Marley :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat dacht je van
alicia keys -- Karma
Shakira hips dont lie
dat zijn wat populairdere verders zijn er natuurlijk,
Residente --Calle

Maar Reggaeton is best een breed begrip waarin heel veel leuke muziek zit het is net als rock of pop of disco wat de een te gek vindt is voor een ander "boring!"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Reggaeton zal heel breed zijn maar het is allemaal hetzelfde, naar mijn mening zal iemand met verstand van muziek dit gelijk afkeuren. Alleen een Dembow met wat rap is geen muziek te noemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar is dat niet met iedere muziekstroom zo ?
als ik rap hoor hoor ik ook alleen hetzelfde
als ik house hoor hoor ik ook alleen hetzelfde
als ik hard rock hoor hoor ik ook alleen hetzelfde
maar als ik opeens een rock-ballad hoor hoor ik wel verschil
Het is maar net waar je van houd en in welke "mood" je bent.
Ik had nog nooit van reggaeton gehoord totdat we op vakantie gingen naar de caribbean en daar klonk het heel leuk en toch klinkt het hier terug in Nederland heel anders.
Muziek is een van de dingen die niet alleen persoonlijk is maar ook nog eens afhankelijk is van plaats en omstandigheden.
Zo zou ik normaal nooit Trance luisteren maar in de juiste setting en met de juiste middelen is het heel passende muziek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet mee eens, Rap kan verschillen, house kan verschillen, bij reggaeton is het de Dembow die in elk nummer terug komt. Ik snap je idee dat muziek persoonlijk is, en de juiste omstandigheden kan ik ook inkomen, en persoonlijk heb ik een heel brede muzieksmaak maar reggaeton is makkelijk, laagdrempelig en het heeft niks met muziek te maken.
op wikipedia te vinden

Bekende reggaetón-artiesten zijn onder andere J Balvin, Reykon, Yelsid, Arcangel, Angel & Khriz, Daddy Yankee, Alexis & Fido, Tego Calderón, Don Omar, Wisin y Yandel, Hector y Tito "El Bambino", Zion y Lennox, Baby Rasta Y Gringo, Gadiel & Lobo, Jowell & Randy, Rakim y Ken-Y, Trebol Clan, Makano en Ivy Queen. Miguelito, Jadiel,ZoraidaRe, Divino, Eloy, Nova & Jory[2] en Farruko "El Talento del Bloque" zijn enkele van de opkomende jonge artiesten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alles van don omar en wisin y andel :)

Toegevoegd na 32 seconden:
Yandel* excuses
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding