Weet er iemand lkkre harde muziek? Dus geen di-rect of u2 maar meer screamo/metal.

Het liefst geen vrouwelijke leadzangeres

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik ben een complete metalhead :D Dus neem mijn lijst lekker over ;D + Ik heb binnen 4 uur een filmpje op Youtube met mijn 25 meest geluisterde nummers, die zal ik straks plaatsen. AC/DC All That Remains Apocalyptica As I Lay Dying Atreyu August Burns Red Avenged Sevenfold Breaking Benjamin Bullet For My Valentine Cake Demon Hunter Distrubed Dope Dream Theater Dropkick Murphys The Empire Shall Fall Escape The Fate Fear Factory Five Finger Death Punch Foo Fighters Halestorm Ill Niño In Flames Killswitch Engage Lamb of God Machine Head Metallica Muse MyChildren MyBride Neutral Enemy New Politics Nirvana Papa Roach The Police Psychostick Rage against The Machine Red Eyes Rise Against Rob Zombie Scars on Broadway Serj Tankian Skindred Slipknot Sonic Syndiate Stone Sour System of a Down <33 Tenacious D Textures Thousand Foot Krutch Thread Signal Three Days Grace Thrice Tool Toegevoegd na 18 uur: Hier is mijn top 25:

Bronnen:
http://www.youtube.com/watch?v=EGm1bYKcA4Q...

Bullet For My Valentine, Slipknot, Murderdolls, Metallica, System Of A Down, Rob Zombie.

Hell yeah! Avenged sevenfold, slayer (vind ik zelf wat minder), volbeat, escape the fate, seether. en zo weet ik er nog wel wat :D Toegevoegd na 21 seconden: en de dingen van het antwoord hierboven ;)

Ramallah, Bring me the Horizon, The Rev Theory, Slipknot, Escape the Fate, Bullet for my valentine, Alexisonfire, Hawethorne Heights, Atreyu, Alesana, The Devil Wears Prada, Dance Gavin Dance, Blessthefall. Voornamelijk screamo wat hierin staat. Toegevoegd na 59 seconden: Overigens niet mijn favoriet (op The Rev Theory na), maar door vrienden leer je nogal wat bandnamen kennen :P

Check aardschok radio via Nederland.fm. Altijd goeie herrie!!!

Bronnen:
www.nederland.fm

Black veil brides. A7x. Metallica. Suicide silence. Bullet for my valentine. Devil Driver. Goeie smaak muziek trouwens :)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100