Welke radio zender geeft de (meest) volledige/betrouwbare RDS flitsmeldingen door?

Muzieksoort die ze uitzenden maakt niet uit. Volume gaat toch op off. Ik wil alleen een display met de meldingen.

Dan kan ik namelijk op mijn mobieletelefoon radio de flitsers zien, en mijn auto radio mijn favoriete muziek luisteren. Of anders om.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1K

Het beste antwoord

dat is ongetwijfelt BNR nieuwsradio. Dat geeft de meest objectieve informatie qua nieuws en verkeer. Dan heb je ook nog traffic radio, maar die is niet te ontvangen in de auto. Ik zit zelf in de radiobuisniss.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thanks, Traffic radio niet in het verkeer niet te ontvangen is... was is dan het doel van zo'n radio?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is inderdaad ook gelijk een minder vervelende zender

Andere antwoorden (3)

Ik vind 3Fm altijd helpen! Die krijgen namelijk van alle luisteraars een smsje als ze een flitser hebben gezien én ze zijn op de hoogte van de flitsdagen en tijden wat NL instelt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
538 heeft me met hun meldingen, zowel gesproken als via het display op de radio, al enkele malen gered.

Toegevoegd na 49 seconden:
Maar of dat de meest betrouwbare is.... Sky geeft ze ook door, 3 FM ook hoor ik hier.

538 is in ieder geval het meest beluisterde station van Nederland en de meldingen die weergegeven worden zijn o.a. naar aanleiding van sms'jes van luisteraars.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Mijn persoonlijke ervaringen met Q-music zijn subliem te noemen ! Hier wordt blijkbaar vooral door jongeren erg veel naar geluisterd en door gebeld. Ik heb begrepen,dat Q-music het meest worden "geholpen" en zelfs een samenwerkingsverband hebben met "flitsservice.nl". Ja en inderdaad de muziek is niet altijd mijn smaak en dus gaat het geluid dan - nét zoals U het stelt - op OFF.,zodat ik het altijd tóch ,zónder te worden afgeleid,op mijn gemak kan aflezen tot op de 100 meter nauwkeurig ! Ideaal dus.

Groet:Zoekertje