Ik heb youtube mp3 converter gedownload.En dan plak ik dat liedje in Invoer url En dan komt er te staan sommige koppelingen zijn niet gedownload.

Wat bedoelen ze daarmee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee het lukt niet.Welke code?Ik heb het aangevinkt maar krijg geen code er bij hoor.Ja kan een code intypen,maar waar haal ik die vandaan?En welke converter raad jij mij aan om dan te downloaden?

Antwoorden (4)

Dan heb je de koppeling niet goed geplakt. Je moet gewoon de adres balk kopiëren en in de converter plakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de adres balk staat er verkeerd in, je moet dat &feature=related er altijd afhalen, dan doet ie het denk ik wel weer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt een vakje aanvinken, waarmee je de oude 'embed' code nog kunt gebruiken. Vink die aan en je krijgt de juiste code!!
Vroeger gebruikten ze dus altijd 'embed' codes en nu andere. Maar gelukkig kun je die oude code nog wel krijgen en gewoon je liedjes downloaden :D

Toegevoegd na 1 minuut:
Laat me weten of je eruit komt, anders help ik je nog even verder!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou deze niet downloaden de kwaliteit is zeer slecht