Help! Ik zoek..

Ik ben al heel lang opzoek naar een nummer. Je hoort in het liedje: Money money money en in de clip danst zo'n blonde dame. Iemand enig idee? Thanks

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (7)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan zal je toch even wat meer info moeten geven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan zal je toch even wat meer info moeten geven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
he banaan hoe vaak ga je nog danmoetjewatmeerinfogeven zeggen??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ehm er ging wat mis op de site en toen kwam het er 2 keer te staan.
normaal kan je ook niet 2x achter elkaar dezelfde reactie geven, voor zover ik weet
Was van Abba
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Money, money, money van Abba!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meja- "All about the money"(?)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beetje weinig informatie,maar misschien bedoel je The O'Jays / For the love of the money?Al kan ik geen blonde dame in een clip ontdekken.
http://www.youtube.com/embed/NqaunAenCz0
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk het niet,maar you never know,
mischien Lady gaga met Honey Money

http://www.youtube.com/watch?v=prxr43n0P2M
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jessie J - Price Tag ft. B.o.B. Bedoel je die?
Ze heeft zwart haar maar ze heeft ook even een blonde en rode pruik op.