Ik ben opzoek naar de titel en artiest van een oud dance nummer

Het is al een heel oud nummer, misschien wel van tien jaar terug. Ik weet dat ik ooit een pc game heb gehad waar dat nummer ook in voor kwam. Er word niet in gezongen, het is dus alleen instrumentaal. Ik weet nog wel dat er vlak voor het "refrein" de muziek steeds sneller ging en dat er in het "refrein" een piano voor kwam, of iets wat daar op lijkt. Het is een wat rustiger dance nummer, dus niet zo als je nu de dance/trance/techno muziek hebt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Het beste antwoord

Children van Robert Miles

Toegevoegd na 15 minuten:
Een remix van dit nummer zit in de game Garou:Mark of the Wolves.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
moet m wel zijn. geweldig nummer!