Van welke R&B-song is de videoclip waarin de zangeres rondrijdt in een zilverkleurige Mercedes cabriolet?

Ik ben op zoek naar het liedje bij een videoclip. Het enige dat ik nog weet van de videoclip, is, dat de zangeres in die clip met een paar vriendinnen rondrijdt in een zilverkleurige Mercedes cabriolet.

Weet jij welk liedje bij de videoclip hoort en wie de zangeres is?

Toegevoegd na 37 minuten:
N.B.: In de titel van het liedje komt het woord "Mercedes" NIET voor!

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb hem gevonden! Is het nu tijd om de vraag te verplaatsen naar de Raadsels & Puzzels?

Toegevoegd na 1 uur:
Deze vraag stond eerst bij muziek. Toen ik de oplossing had gevonden, heb ik de vraag verplaatst naar Raadsels & Puzzels. Wie nog op zoek wil gaan naar het antwoord, mag dat gaan doen, natuurlijk!

De oplossing staat in de tweede reactie op deze vraag.

Toegevoegd na 1 uur:
Het is overigens geen zilverkleurige Mercedes in de videoclip, maar een zwarte of een donkerblauwe.

Antoni
14 jaar geleden
in: Muziek
2.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zie de clip zo voor me. Maar daar stopt het ook...
Antoni
14 jaar geleden
Ik heb hem zelf gevonden! Adina Howard met Freak like me: http://www.youtube.com/watch?v=jmW3lh7Npzg
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moeilijke vraag, want in ALLE R&B-clips figureert een zilverkleurige Mercedes cabriolet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook handig, zet hem in raadsels, geef het antwoord in de reacties, verwijs in de vraag naar het antwoord en laat mensen vervolgens het antwoord zoeken....
Antoni
14 jaar geleden
Dat is toch bij veel raadsels zo, dat het antwoord ergens anders is terug te vinden, bijvoorbeeld in een krant of tijdschrift: op zijn kop onderaan de pagina of een paar pagina's verder? Wie het raadsel op wil lossen, kan antwoord geven, en dan kijken of ie het goed had... Overigens vroeg iemand zich af waarom bij sommige raadsels door de vraagsteller uiteindelijk het juiste antwoord niet gegeven wordt. Ik heb ervoor gekozen dat wel te geven... Ik heb de vraag ook nog laten staan, omdat ik me een video kan herinneren met een zilverkleurige Mercedes, en niet een donkerblauwe. Uit het antwoord van mathilde blijkt, dat er ook zo'n video (met een zilverkleurige Mercedes) bestaat.
Antoni
14 jaar geleden
Sorry, wat ik schreef over het antwoord van mathilde klopt niet. Ik had het plaatje niet gezien, toen ik dat schreef.

Antwoorden (1)

ja je hebt zelf t antwoord al gegeven zag ik
Freak like me van Adina Howard

hier is de auto trouwens wel zilverkleurig