Hoe kan ik aan vip kaarten komen bij een uitverkochte concert

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (4)

Dat kan niet, het is niet voor niks uitverkocht. (of het is een hele slimme truc om meer geld voor een kaartje te vragen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaak bij de website van de zanger(es) zelf maar wel behoorlijk prijzig..

Succes er mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via connecties bij platenmaatschappij of muziekuitgeverij.

Soms vind je bij ticketburo's tegen hoge prijzen nog wel eens kaarten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet, of plotseling een beroemd iemand worden