Welk muzieknummer is dit?

Ik wil graag weten welk nummer dit is, wat begint in dit filmpje op 5:46.
http://www.youtube.com/watch?v=PSfHbGA_9lc&feature=relmfu

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Antwoorden (3)

Dit staat onder de video bij de commments: skik - op fietse

Denk dat hè die bedoelt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
MissBiggie
13 jaar geleden
Yup, das Skik
Als u in de veronderstelling was,dat het een muzikaal filmpje begtreft dan heb ik een teleurstellende mededeling,want het is een filmpje over 2 militairen die ruim 9 maanden geleden werden herdacht ,na te zijn gesneuveld In Afghanistan. Het zijn Jeroen Houweling + Marc Harders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is hem zoals die eerder ook al was genoemd