Kan je liedjes die je in iemands anders Itunes hebt gekocht ook in je eigen Itunes zetten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (5)

Volgens mij moet je ze dan eerst downloaden op je iPod en die dan synchroniseren met je eigen pc
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paulus811
13 jaar geleden
dit gaat dus niet werken. Het gaat om nummers die op de pc van iemand anders staan, dus downloaden op je ipod is niet aan de orde.
Ik heb het wel eens geprobeerd, maar het is me niet gelukt. Goed beveiligd allemaal.
Ik wilde een liedje van de iTunes van een vriendin op mijn iPod, en dat is ook gelukt. Alleen het verplaatsen van mijn iPod naar mijn eigen iTunes lukte niet

Dus je zult helaas dat liedje zelf moeten kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat kan. Je moet je eigen ipod synchroniseren met de playlist van iemand anders. Maar dan krijg je wel alle liedjes van die persoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar kun je ze dan ook in je eigen iTunes zetten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja , want het is jou playlist
Ja, door de Ipod van iemand anders op jouw pc aan te sluiten en het tooltje 'ipod access for windows' te installeren (zie link). Met dat tooltje wordt de ipod een externe harde schijf en kun je alle liedjes van de ipod naar je pc kopiëren. Vanaf dat punt laad je ze weer in Itunes en synchroniseer je met jouw eigen ipod.

Het tooltje is niet gratis, maar met de probeerversie (wel gratis) kun je wel bekijken of dit voor jou een goede oplossing is. Met de probeerversie kun je maar maximaal 5 liedjes tegelijk overzetten, met de betaalde versie kan alles in een keer worden overgezet.
13 jaar geleden
Ja! Sync jouw iPhone met de muzieklijst van.iemand anders, download op je eigen pc copytrans manager, dan kan je de muziek van je iPhone op de computer zetten.. Dit is gratis.. Programma voor "backup" naar iTunes kost wel geld (ongeveer 17 euro) maar dan heb je nooit meer iTunes nodig.. Uiteraard kan je dus met dit programma alle muziek wel naar iTunes overbrengen :) het werk heel handig.. Groetjes

Toegevoegd na 59 seconden:
WerkT heel handig ;)
http://www.copytrans.net/copytransmanager