Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom stopt de BBC Worldservice op de middengolf?

En hoe moet ik er nu naar luisteren? Ik luister elke dag en wil het niet missen!

escape
13 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Door bezuinigingen bij de BBC .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik heb een internetradio gekocht, die contact maakt met mijn draadloos internet. Daarop luister ik 's nachts vaak naar BBC Worldservice.
Er zijn ook internetradio-oplossingen die met een ethernetkabeltje vanaf je router via je stereo-installatie duizenden radiostations aanbieden. Zoals de tuner dat doet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Engelstalige uitzendingen tbv west Europa, via de korte golf blijft bestaan. Maar als gemeld, heb je een internetaansluiting met router dan is een internetradio een prima alternatief. Niet allen voor BBC Worldservice maar ook overige BBC radio programma's

Overigens, als je geintresseerd bent in Engels nieuws, je kan via de sattelliet 'gratis' en zonder 'digikaart' naar de BBC kijken (BBC 24 en alle andere BBC tv en radiozenders, maar ook ITV, Channell 4 en Sky-News). Check website "freesat.co.uk).

Als
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt gewoon luisteren via internet, smartphone etc.
De middengolf zal steeds minder gebruikt worden omdat bijna niemand er meer naar luistert omdat de kwaliteit een stuk minder is.
Doordat iedereen internet heeft kan iedereen over de hele wereld luisteren tegen (voor de BBC in dit geval) lagere kosten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding