Wat betekent " tear it down" ?

Ik kan 't niey vinden op internet en een vertaler vertaalt het niet goed, volgensmij is het een spreekwoord ofzo.

Toegevoegd na 13 minuten:
Niey = niet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

'To tear' is 'slepen', 'down' is 'naar beneden'. Letterlijk dus 'sleep het naar beneden'.
Het is geen spreekwoord, maar normaal Engels taalgebruik voor 'breek het af'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tear is volgens mij "scheuren" of "trekken". gdanonym zegt; breek het af, maar dat is meer "break it down". Dus eigenlijk is het "trek het naar beneden" letterlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar het is wel de juiste vertaling...van gdanonym

Andere antwoorden (1)

Breek het af.
Zoals een gebouw.