Wie weet welke artiest/titel dit is aan de hand van de omschrijving?

Danceplaat, opgebouwd rondom de muziek van ABBA's "Lay all your love on me". Het label bevat de tekst "Star Trax, The Next Generation"

13 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Antwoorden (1)

Eigenlijk denk ik aan A*Teens
http://www.youtube.com/watch?v=t7-3IAQTJak
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hiphophater
13 jaar geleden
Die zijn het niet. Het nummer van de A*Teens is gewoon een cover, dus gezongen, en het nummer dat ik zoek is instrumentaal. (Ik heb overigens die versie van de A*teens wel in mijn bezit, net als wat andere coverversies van "Lay All Your Love On Me")