Weet iemand een goede site waar veel bladmuziek voor gitaar op staat

Liefst beetje bekende liedjes. Popsongs enzo. Ik heb gezocht op Google maar ik kan geen goede site vinden. Hopelijk kunnen jullie mij helpen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.6K

Antwoorden (6)

je kunt beter leren om Tabs te lezen. daar zijn er echt gigantisch veel van op internet. dus dan kan je veel makkelijker nummers vinden.

eerst is het even nadenken met tabs, maar uiteindelijk veel makkelijker.

dit is een goede Tabs-site : http://www.ultimate-guitar.com/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb hier ook veel naar gezocht, maar er zijn niet veel site's met bladmuziek voor de gitaar. Wel genoeg sites met tabs. Het is even iets anders, maar ook goed te doen. Ikzelf google altijd de liedjes met als toevoeging tab(zie bron als voorbeeld).

Zelf vind ik ultimate guitar de beste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is heel lastig om liederen te vinden maar tabs zijn super handig ben ik ook mee begonnen of een boek kopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.tabsrus.nl gebruik ik altijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste site: www.911tabs.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Broekmans & Van Poppel is goede winkel in Amsterdam met bladmuziek van klassiek tot hardrock en alles wat er tussen zit. Ook popsongs.
Ze hebben ook een webshop:
http://www.broekmans.com/nl/default.cfm?gclid=CM_Nl4zOqqcCFUUm3godjReyBQ