Wat is de functie van de fijne ijzerdraadomwikkeling op een strijkstok (waar de wijsvinger ongeveer op steunt)?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor welk instrument?

Antwoorden (1)

Strijkinstrumenten zoals viool, altviool, cello en contrabas?! Voor de grip.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op mijn strijkstok zit het niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vreemd.. denk dat het of een hele oude stok is, of het is een stok uit t oostblok? Of erafgehaald, dat t vanzelf ergens is losgelaten en daarom verwijderd.