http://www.feedback.nl/computer-controllers/korg/nanokontrol-zwart wat kan ik precies met dit ding

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Of jij er iets mee kan, dat weet ik niet. Mensen die er wel iets mee kunnen, zijn waarschijnlijk mensen die professioneel met audio (muziek en geluid) bezig zijn. Ook zouden audiologen er iets aan kunnen hebben om heel precies vast te stellen, b.v. hoe doof iemand is.

Als er ergens NANO voor staat slaat dat op iets heel kleins of nauwkeurigs. Een nanometer is een miljardste deel van een meter. Héél klein dus.

Als je een volumeknop, draai- of schuif hebt, kun je daarmee alleen vrij grof het volume bepalen. Een heel klein beetje zachter of harder is met zo'n knop bijna onmogelijk. Het apparaat in de link stelt je in staat om minieme, bijna niet meer waar te nemen veranderingen te maken in b.v. het volume, of de doorgifte van bepaalde frequenties.

Met een "Kontroller" heb je controle over het proces, en met een NanoKontroller heb je dat heel precies.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit is een midi-keyboard, dit ''ding'' kun je aansluiten op een producer programma bijvoorbeeld cubase© of fruty loops© Maar ik raad je af om dit midi-keyboard te kopen, want ik heb dit ding gezien in de feedback zelf, en het keyboard is ook maar 30 cm lang, de toetsen zijn zo klein dat er vingers er amper op passen. Dus Niet Kopen
Ik hoop je te voldoende hebben geinvomeerd.
Met Vriendelijke Groet
Rick Karrenbelt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is geen keyboard want er zitten geen klavier toetsen op