Elke keer als ik mijn ipod heb gesync met itunes moet ik alles weer opnieuw instellen, hoe kan ik dit voorkomen?

Ik heb een ipod nano 3de generatie.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Ga naar voorkeuren, tabje apparaten en vink 'schakel automatische synchronisatie voor iphones en ipods uit'

Toegevoegd op 20-06-2009 11:46:36
Vanaf dat moment kan je, door op het ikoontje van je ipod te klikken, handmatig aangeven wat je wel en niet wil updaten.