Naam van het intro-nummer van een TV serie over Schiphol

Jaren geleden (misschien wel 10)....werd er een wekelijkse TV serie uitgezonden over het reilen en zeilen op Schiphol. Voor en achter de schermen.

Weet iemand hoe deze serie nu toch ook al weer heet. Heb natuurlijk al zitten googelen, maar kan het niet vinden. Want....

Ik zo graag weten hoe de muziek van de intro heet en waar ik die zou kunnen downloaden. Heerlijke rustige tonen. Het lijkt een beetje op dit nummer : If you cant say no van Lenny Kravitz.

Loop hier eigenlijk al jaren mee rond. Misschien kunnen jullie me helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
4.1K
bamibal
13 jaar geleden
Het was inderdaad Lenny Kravitz, maar dan zo gemonteerd dat er alleen muziek te horen was.
Crabfisher12
2 maanden geleden
Lenny Kravitz klopt. En tussendoor was het massive attack met teardrop

Het beste antwoord

Het was toch "If you can't say no" van Lenny Kravitz. Het programma heette "Schiphol Airport" en werd uitgezonden op Yorin.
bamibal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Super! Bedankt voor je reactie!! heb je een duimpje gegeven!

Andere antwoorden (1)

Is dat niet van het programma Hello Goodbye? Dan moet dat het liedje van The beatles zijn.

http://www.lyrics007.com/The%20Beatles%20Lyrics/Hello%20Goodbye%20Lyrics.html

Hierboven link naar de lyric.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, Hello Goodbye was / is het niet. Echt iets wat jaren geleden uitgezonden werd. En Hello is nog recent. Begint trouwens binnenkort weer als ik me niet vergis. Tnx voor je antwoord!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Okee geen probleem, sorry dat ik je niet heb kunnen helpen! Ik hoop dat je er uit komt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, met het antwoord van bamibal kom ik wel verder.
Fijne avond nog! En bedankt voor je moeite!