Hoe heet dat nummer met die groene (?) knuffel als DJ een plaat aan het draaien is??

Wie kent die clip met die groene (volgens mij) knuffel met van die maffe lange armen die als een dj een plaat aan het draaien is? Je hoort geen stemmen, alleen dat geluid. Het was een populair nummer. Later hoor je ook scratchen erin!! Ik wil graag weten hoe het heet?

Toegevoegd na 7 minuten:
het is dus zonder stemgeluid, en de knuffel stelt een dj voor. Ik vind het net zo'n lang uitgerekt sesamstraatgeval... Hij heeft zo'n koptelefoon op. Op een gegeven moment staat ie ook een soort van te headbangen. Het lijkt (ik heb niet zo'n verstand van muziek) op techno ? De muziek klinkt erg laag... en lijkt op een soort van getoeter ... ik kan er echt niet méér van maken...

Toegevoegd na 8 minuten:
je ziet dus alleen die knuffel met die koptelefoon op en die draaitafel. Het beeld veranderd ook niet. Het enige wat ik mij neit kan herinneren is welke kleur die had. IN mijn herinnering was ie groen. HIj lijkt een beetje op die pop van de sultana reclame ;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
8.9K

Het beste antwoord

Die knuffel heet flat eric en hij is geel. Ik denk dat jij het nummer flat beat van mr oizo bedoelt