Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je een simpele radio op een bepaalde site zetten?

Ik wil een GRATIS radio op een site zetten, of eentje die al op een site staat). Weten jullie een site waar je dat aan kan maken. Ik wil GEEN tot BIJNA GEEN downloads. Maar wel dat je bijvoorbeeld een lijst heb waar je liedjes op kan zetten die de radio afspeelt. Gewoon simpel :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
941

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dan moet ik je aanraden eens te kijken bij Radionomy. Je krijgt hierbij een gratis radio, en de rechten worden voor je betaald. Het enige dat je hoeft te doen is de Radiomanager te downloaden nadat je je hebt aangemeld op de site. Er is al een muziekdatabase aanwezig, maar je kunt ook eigen items uploaden. Ook kun je werken met jingles en nieuwsberichten (podcast). Je kunt zelfs live gaan (dus rechtstreeks uitzenden).

Ik zou zeker eens kijken, het is niet moeilijk, maar zeker de moeite waard!

Toegevoegd na 1 minuut:
je moet wel binnen enkele maanden de luistercijferlimiet behalen. Voor de rest mag je alles zelf bepalen. Als je meer wilt weten kun je het me altijd vragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je wilt toch gewoon radio luisteren op de computer?
dan is deze site heel erg goed:
www.nederland.fm

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry ik heb je vraag nog eens bekeken en zie nu dat je wat anders bedoelt...
Het spijt me
xxx Bibi
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding