Hoe laat ik een beat/loop vanuit de achtergrond opkomen(op fruityloops)?

Toegevoegd na 1 dag:
Zelf ben ik een beginner op fruityloops en weet ik niet waar alles staat, bet zou fijn zijn als je laat zin waar alles staat via een screenshot/uitleg, alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met ee fade-in.

Antwoorden (2)

zorg dat alle componenten van de beat op 1 spoor van de mixer staan. klik nu met je rechtermuisknop op de volume knop van het gekozen kanaal in de mixer en kies de optie "add automation clip" (oid.) nu kan je in het bovenste deel van je "tijdlijn venster" een balkje maken en kan je de volume van de track regelen op de tijdlijn. Hoop dat je het een beetje snapt.