met welk progamma kan ik het beste/gratis muziek downloaden???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.7K

Antwoorden (9)

Soulseek is een aanrader.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rose
13 jaar geleden
frostwire. alstublieft.
http://www.frostwire.com/
dit is de opvolger van limewire.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.4shared.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon met torrents
http://www.utorrent.com/

met programma's die vergelijkbaar met limewire zijn, daar zit alleen maar rotzooi tussen. (heel veel virussen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soulseek is inderdaad een aanrader! soulseek is lekker eenvoudig, geen reclame, download lekker snel en is overzichtelijk. Instaleren van Soulseek duurd maar vijf minuten. Is tevens ook erg veilig. Wil je meer inzien van degene waarvan je download is dat zo gedaan.

Geen gedoe met lang opstartende progammas als Fuze enzo. Lekker simpel en downloaden maar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vuze werkt ook prima.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- Ik gebruik ook Vuze. Dit is ideaal om in 1 keer hele albums te downloaden. Daarbij maak je gebruik van torrents.

- Voor losse nummers gebruik ik de ''Youtube to MP3 Converter''. http://www.dvdvideosoft.com/products/dvd/Free-YouTube-to-MP3-Converter.htm

Dit is ideaal, omdat je dan 100% zeker weet dat de nummers goed zijn. Bij Ares, Kazaa, Limewire enz. blijkt vaak achteraf dat je een radio opname, slechte kwaliteit of een totaal ander nummer hebt gedownload. Bij de Converter heb je hier totaal geen last van. Ook heb je de youtube to ipod converter. Je verzint het en het bestaat. Zo kan je daarmee ook de gehele filmpjes van youtube downloaden.

Suc6 met het besluiten van welk programma je gaat kiezen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik the pirate bay i.c.m. utorrent.
Werkt ideaal, snel, bijna alles en altijd goede kwaliteit.