Ik zoek meer nummers in een bepaalde muziekstijl, kan iemand mij helpen?

Ik vind de nummers Cure for the Itch en Session erg goed, kan iemand soortgelijke nummers aanraden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Wat vind je precies mooi aan de nummers? Dan weet ik misschien wel een paar dingen. Als je me ff pm't zal ik even voor je op mijn computer kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een goeie manier om vergelijkbare nummers op te zoeken is via Spotify op je laptop of via Shazam op je telefoon. Spotify geeft gerelateerde artiesten weer zodat je heel makkelijk nieuwe onbekende muziek leert kennen. Dit is een ideaal systeem. (meer dan 8miljoen tracks waar je toegang tot hebt).
Shazam is een app op je telefoon die muziek herkent wanneer je het afspeelt. Daarnaast geeft hij je ook 5 vergelijkbare nummers.
Ik heb op deze manieren al heel wat nieuwe muziek leren kennen.
Als je echt titels e.d. wil moet je het even laten weten.