Hoe heet dat liedje nou nog maar?

Ik hoorde het vanmorgen rond 6.30 op de radio bij 3fm Giel. Giel was dan wel niet de dj maar Michiel veenstra. zo ging het ongeveer

I wanna make a new show Show
I'v my happin to in!

Sorry maar dit is wat steeds in men hoofd zit.
Je hoort er ook een rapstemmetje door

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Je kunt het programma terugluisteren op http://player.omroep.nl/?aflID=11941155, zodoende kon ik opzoeken dat het 't volgende liedje betreft: "Nu flow" van Big Brovas.
This is big bro (bro)
Taking over the show
With this new flow, flow
You need to listen up
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
OMG Dankje die bedoelde ik. Ik heb zelf ook gezocht maar ik kon even niks vinden. Deze gaat gelijk op mijn Ipod.
1000 maal bedankt!
Gelukkig nieuwjaar
Patrick
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lekker liedje!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal top beste antwoord!