Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik zoek een nummer uit top 2000 agogo,nummer is van een zwarte zanger met een snor waar het middelste stukje weg is,chase chapman was zijn naam ofzo

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Cab Calloway met Minnie The Moocher
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar dacht ik ook aan, maar die staat niet in de top2000.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is hem:D

Andere antwoorden (2)

Bedoel je niet Tracy Chapman? Het is een vrouw maar dat zou je absoluut niet zeggen als je afgaat op de stem. Het nummer zou dan waarschijnlijk ' fast car' zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een vermoeden dat je het schrijvers duo Chinn en Chapman bedoeld en dan is de band waarschijnlijk Hot Chocolate http://www.youtube.com/watch?v=2DjiDuLhHpA&feature=related

Toegevoegd na 9 minuten:
Nicky Chinn en Michael Chapman stonden bekend als Chinn & Chapman en waren een Amerikaans songschrijversduo dat in de jaren zeventig bijzonder populair werd door hits te schrijven en te produceren voor teenybopperbands en -artiesten als The Sweet, Suzi Quatro, Hot Chocolate, Mud, Smokie, The Knack, Blondie en Racey. Later werd hun werk serieuzer en meer country-achtig, getuige de hits Kiss you all over van Exile (1978) en Better be good to me van Tina Turner (1984) kwamen uit hun pen.

Toegevoegd na 14 minuten:
zanger van Hot Chocolate heet trouwens Errol Brown http://www.youtube.com/watch?v=L3pf7o-9OOk&feature=related ik denk dat het hem is want hij mist inderdaad het middelstukje snor
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding